Competition law and sustainable development: Overcoming the dilemma?

13 novembre 2020 ore 9:30

Luiss University

Competition law and sustainable development: Overcoming the dilemma?

Online Conference organized within the Luiss School of Law with King's College London and University College London.

In cooperation with Associazione Italiana Giurisiti Europei and Assonime.

Speakers include:
Mario Monti Senator for life, President of Università Bocconi, Antonio Bavasso University College London, Ginevra Bruzzone Assonime, Ioannis Lianos University College London and Hellenic Competition Commission, Enzo Moavero Milanesi Luiss School of Law, Gabriella Muscolo King's College London and Autorità Garante della Concorrenza e del Mercato, Renato Nazzini King's College London, Giovanni Pitruzzella EU Court of Justice, Mario Siragusa Associazione Italiana Giuristi Europei and Cleary Gottlieb Steen & Hamilton.

Registration